HTML

Mozdonyágy

Egy mozdony alakú gyermekágy építésének hiteles története

Fiókos hétvége

2009.05.31. 08:43 Apa csak egy van

A héten megmértem a fiókközt, abból kiszámoltam a fiók méretét, majd a méretezett lapokat megrendeltem a bakosnál. 4-es rétegeltlemez az  alja, 12-es rétegeltlemez az oldala. A fiók előlapját már megvettem az ágy többi fájával együtt márciusban. Az tán el is hoztam a deszkákat, egy napig otthon hevertek, és tegnap, szombaton neki is álltam. Elöszőr minden előlapba befaragtam a kihúzó helyét. (olyan fogantyú nincs, ami nem törik le. Így a fiókba majd bele kell nyúlni és úgy kihúzni.)

Aztán elkeztem összerakni a fiókot. Gyakorlatilag minden levágott deszka rossz méretű. Szó se róla, a bakos pontosan dolgozik, én számoltam nem tudom mit :-)
Aztán rájöttem, hogy egyáltalán nem gondoltam a csavarokra, és kellene rengeteg csavar, de mi.

Na, ekkor álltam neki csinálni egy mozdonyindító főkapcsolót:


 

Ettől jó kedvre derültem, és meg is lett az első fiók:

A fiókra még nincs felszerelve az előlapja, meg oldalt a sin, meg nincs leélezve, meg nincs lefestve, de azért már elég pofás.

Előre a 270 liter tárolókapacitásért! :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozdonyagy.blog.hu/api/trackback/id/tr611154350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása