HTML

Mozdonyágy

Egy mozdony alakú gyermekágy építésének hiteles története

Fiókos hétvége 2

2009.06.01. 16:25 Apa csak egy van

Mondjuk szombaton volt 3 óra munka a fiókokkal, (fedlapok főleg) vasárnapmeg 4, mindenestűl. Így történt a vasárnap:

Kerestem megfelelő csavart a 'mindencsavaros' dobozomban:

Ahogy elővettem a dobozt, hirtelen megemelkedett a műhelyben a hangulat, izgalom lett úrrá a közönségen, és egy gyors félórás turkálás kezdődött a Világ Legérdekesebb Dolgai között :-))

Aztán csak összeraktam a fiókot, meg az oldalára a sineket. Leéleztem körbe, flexszel, szép lassan, fél óra alatt, a küszöbön űlve, és egyéb harmadlagos ivari jegyeket prezentálva. (Ha már kezemben volt a flex, beleraktam egy gyémánt tárcsát, és megnéztem, hogy az viszi-e a gránitkockámat. Viszi. Más nem viszi.) Aztáb bekerült a fiók a helyére:

Még nincs lefestve/lekezelve. Hihetetlen, hogy a durva elszámolás, pontatlan fúrás-faragás és egyebek után abszolult pontosan passzol a fiók a helyére, könyen jár, minden ízében kiválló.

Ma meg kezdtem összerakni a következõ fiókot, a mai terv az, hogy két fiók kész, és le is kenem lazúrral. Közben meg elveszett a 4. fiók oldala. Hogyan képes elveszni 6 négyzetméteren egy 70x12x1.2 -es rétegeltlemez léc? Vagy otthagytam a bakosnál? Vagy meg se rendeltem? Ki tudja már? Ma eddig úgy másfél óra volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozdonyagy.blog.hu/api/trackback/id/tr871157124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása