HTML

Mozdonyágy

Egy mozdony alakú gyermekágy építésének hiteles története

Szombati festéknincs

2009.03.29. 16:00 Apa csak egy van

Szabad(dá tett) szombat volt, leéleztem a teljes dobozt, a fapasztával lekent hibákat lecsiszoltam, oks.
Majd kinyitottam a festékalapozót.

Fehér.

Mittomén már miért hittem azt, hogy egy alapozó az átlátszó/szintelen. Hát fehérrel nem fogom telibekenni, lesznek rajta fának meghagyott részek is. Másrészt túl nagy lenne a kontaszt, fiam eddig faszínűnek látta, azt hirtelen telifehér. Telefon az üzletbe, igen, õk is szombatot tartanak, már nyitva sincsenek, de hétfõn szivesen kicserélik. Tehát a módosított terv (mely szerint szerdán beüzemeljük) ugrott. hát akkor nekiestem a vezetőfülkének, csináljak valamit.

Mitmondjak, alapos lelkierőcsökkenés volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozdonyagy.blog.hu/api/trackback/id/tr581033190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása