HTML

Mozdonyágy

Egy mozdony alakú gyermekágy építésének hiteles története

Második 4 fiókgörgő

2009.05.24. 22:06 Apa csak egy van

Szóval, az úgy lett, hogy beszereltem a másik négy (a maradék) fióksint. Az ágy középső elválasztó-merevitő lemezén egymással szemen vannak a sinek, igy azokat közös csavar tartja, 4-es metrikus csavar (összesen 6 db). Itt fordult elöszőr elő, hogy a fiam teljesen és ténylegesen hasznosan segitett: az egyik oldalt tartotta franciakulccsal a hatlapfejű anyát, amig a másik oldalt meghúztam a csavart. 1 olyan csavar volt, ahol nem értem el egyszerre mindkét oldalát.
Ez a mai munka mondjuk 45 perc volt. Most jönne az, hogy lemérem a rendelkezésre álló helyet és megrendelem méretre a faanyagot. Ez a vasárnap a pihenésről szólt, nem dolgoztuk halálra magunkat :-)

Aztán csináltam fábol egy szélforgót az asszonykámnak. Tudok én ám légcsavart faragni fából, a kis szélforgó tiszta asztalosmunka egy darab hajlitott papir helyett :-) Vagy 10 évvel ezelött mondtam, hogy ne vegyen szélforgót, majd csinálok otthon. Hát csináltam.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mozdonyagy.blog.hu/api/trackback/id/tr411141504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The_Mask 2009.06.24. 01:55:00

Széjpöjgőőő... :)

De nem pöjög... :(

(Napirajz)

Mask
süti beállítások módosítása