HTML

Mozdonyágy

Egy mozdony alakú gyermekágy építésének hiteles története

negyedik fiók

2009.06.20. 22:12 Apa csak egy van

Az úgy volt ugye, hogy nem volt a negyedik fióknak oldallapja rendelve. Nos, nem is rendeltem, egész héten más fontosabb dolgom volt lusta voltam bemenni a bakoshoz. Talán amiatt, hogy a bakos bezár, mielótt végetérne a munkaidőm, és olyan nehézkessé teszi ezt.

Most szombaton nagymami elvitte az onokáját nagymamizni. Mondjuk délután egytől este 9-ig. Az alkalmat gyorsan kihasználva 4-ig aludtam :-) Majd 4-kor nekiálltam a negyedik fióknak. Körbenéztem a ház körül, hátha van valami maradék deszka, ami jó lesz fiók-oldallapnak. Végül a padláson akadtam egy megfelelő méretű deszkára. A faanyag nem öregszik meg. Szó se róla, tönkre tud menni, naptól, víztől, penésztől, bogártól; azonban pusztán csak az idő múlásától nem megy tönkre. Ez a deszka mondjuk 30 éve hever a padláson. Elötte legalább egy huszast lehúzott hajópadlóként, vayg bútorként. Lecsiszoltam, méretre vágtam. A vágási felület szép, egészséges. Az 50 év átlényegítette a fát, szerettem dolgozni vele, akkor is, ha sok munka volt.

MIndenestül a fiókkal 5 órát töltóttem, hátra van még a lefestése. Pöpecül illeszkedik a helyére:-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mozdonyagy.blog.hu/api/trackback/id/tr771197718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása